מה זה בעצם כתיבת תוכן

השורה הזאת, כן כן, זאת - זה תוכן

תוכן זה הדרך שלכם לתקשר עם הקהל שלכם. יש תוכן ויזאולי, כמו תמונות, סרטונים, מצגות.
ויש תוכן טקסטואלי – כתיבת תוכן.

יש הרבה סוגים שונים של כתיבת תוכן – תוכן שיווקי, תוכן אינפורמטיבי, מאמרי קידום, קופירייטינג ומיקרו קופי, כתיבת לאתרים, כתיבת תיאור פריטים ועוד ועוד ועוד.
הדבר שחשוב לזכור זה שהקהל שלכם מחפש מענה, ולמרות שתמונה אחת שווה אלף מילים, לא באמת עונה לאף אחד על שאלות.

המטרה של כתיבת תוכן משתנה, וכשאתם רוצים לקדם את עצמכם, אתם חייבים להשקיע בתוכן שלכם.
תיאור פריטים, תיאור מוצרים, תיאור שירותים.

תענו ללקוחות שלכם על השאלות שלהם.
(ואם עדין אתם תוהים מה זה כתיבת תוכן….כנראה שלא עשיתי את עבודתי נאמנה)

תוכן שיווקי

תוכן רבותיי, תוכן. תוכן בונה את האתר שלכם, את העמוד העיסקי שלכם, את האפליקציה שלכם, את הניוזלטר שלכם.
תוכן זאת הדרך שלכם להגיע לקהל היעד שלכם. ולא מספיק מילים יפות – אתם חייבים לדעת איך להשתמש בתוכן הנכון עבורכם..
תוכן שיווקי מטרתו – לשווק. 
תוכן שמותאם לעסק שלכם מניב יותר תוצאות!

תוכן אינפורמטיבי

תוכן אינפורמטיבי מטרתו לתת מידע לקהל שלכם.
אתם רוצים להיות אוטוריטה בתחום שלכם? תפגינו את זה כבר בכתיבה שלכם. תנו מידע לקהל שמגיע אליכם, שרלוונטי ועונה להם על שאלות – זאת הדרך הבטוחה ביותר לגרום להם לחזור שוב ושוב לקבל תשובות…

מאמרי קידום

מאמר קידום הוא מאמר שטוען בתוכו מילות מפתח שיעזרו בקידום אורגני של העסק שלכם. מאמרים מסוג זה יתפרסמו או באתר שלכם, או במקורות חיצוניים שמטרתם להוביל טראפיק לאתר שלכם.

ככה או ככה, אני ממליצה בחום לא להתפשר על תוכן המאמרים האלה.

כן, זאת אחת ההוצאות היותר כבדות שיש לאתרים – מאמר קידום איכותי מתחיל באיזור ה120 ש"ח למאמר.
אבל תכבדו את עצמכם, תכבדו את הלקוחות שלכם ותכלס – תכבדו גם את הכותבים (אלה שמגיע להם כמובן)

כתיבת פוסטים

הרשתות החברתיות השתלטו על החיים שלנו ובכתיבת פוסטים נכונים, זה לגמרי יכול לבוא לקידום העסק האישי שלכם.
כדי לדעת איך לטרגט את הלקוחות הנכונים, ואיך לכתוב פוסטים שקולעים בדיוק (כי אתם חייבים לקלוע בדיוק, האצבע מרפרפת ממש מהר על המסך, ואתם רוצים שיקראו את מה שיש לכם להגיד) צריך לדעת איך להשתמש בכתיבה בצורה המתאימה ביותר.

כתיבת בלוג

בלוג הוא יומן אישי אינטרנטי. 
אז למה צריך לדעת לכתוב בלוג כמו שצריך? כי גם כאן, יש אופציה למינוף העסק שלכם.
בני אדם חטטנים, הם אוהבים לדעת מה קורה אצל אחרים, ואם הם לומדים מזה, מה טוב. 
גם כאן חשוב לשים לב לצורת הכתיבה, לשימוש בניואנסים נכונים ומתאימים לקהל שלכם וכמובן – איך להשתמש בבלוג כדי לקדם את העסק…

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp